Páginas

sexta-feira, 6 de outubro de 2017

WRITOBER #6 - Going for a Walk

Juan Pablo Roldan

I was always told to go for walks. Mum, aunts. random people who thought they had a say in my life. Get out of your room, go outside. I always hated to aimlessly walk - to window shop life. I had everything I needed in my room: knowledge, entertainment, and pleasure. Go breathe some fresh air. And I had food.
Don't take me wrong, I did go out. I still do. My sense of direction is shit and more often than not I get lost. Today that happened and I found myself surrounded by wolves handling flyers, asking for donations, taking bite-sized chunks from me.
I hate life in the big city; I'm thinking of leaving but gotta take care of one last thing...




Sempre me disseram para ir passear. A minha mãe, tias e pessoas estranhas que acham que têm de dizer alguma coisa. Sai do quarto, vai à rua. Nunca gostei de sair sem objectivos - para ver as montras da vida. Tinha tudo o que precisva no quarto: conhecimento, entretenimento e prazer. Sai e respira ar puro. Ah, também tinha comdia.
Não me levem a mal, eu saía e ainda saio. O meu sentido de orientação é uma merda e estou quase sempre perdida. Hoje aconteceu e vi-me rodeada por lobos a passarem panfletos, a pedirem esmolas, a abocanharem pedaços de mim.
Odeio a vida na cidade. Estou a pensar em sair daqui, mas tenho de resolver uma última coisa...

Sem comentários:

Enviar um comentário

Followers